jueves, 16 de enero de 2014

¿Existen científicos que creen en Dios?

Como parte dunha serie de artigos sobre o Novo Ateísmo ou " ateísmo pseudo- intelectual" , caracterizadas pola súa agresividade contra a fe e contra o cristianismo en particular, eu quería abordar un tema que se atopa co Novo Ateísmo , como veremos .

Eu medrei nunha familia católica, e os meus pais , relixiosos, sempre tivo a preocupación do desenvolvemento intelectual autodidacta. Na miña casa , tivemos baldas de libros relixiosos e , con eles, baldas de libros científicos. Lin un neno vida dos santos , así como no sistema xeolóxico e solar. Lin as mesmas versións da Biblia adaptados para nenos, libros de Isaac Asimov.

Por iso, foi unha sorpresa para a miña nai reunirse na puberdade , con persoas que afirman que a ciencia ea fe non podería ir xunto , unha persoa a estudar minuciosamente as ciencias naturais, non podería, á vez, credes en Deus, para a ciencia "demostrou " que non había Deus.

Anos máis tarde , como un colexio , un coñecido meu, ateo, me preguntas sobre como eu, un estudante de Enxeñaría Mecánica, o pensamento racional, científica e técnica , podería " conciliar iso", coa fe católica, confesei a ela como un fiel seguidor. Como pode estudar asuntos de Mecánica , Química , Matemáticas, e á vez crer na aparición da Virxe de Guadalupe ? , Dixo. E a miña resposta foi sinxela: "Eu non podo entender o seu punto precisamente Ciencias trouxeron -me máis preto de Deus canto á Virxe de Guadalupe , estudando Ciencias luz Historia, Teoloxía e Física , atopáronse evidencias de Aspecto .. e mensaxe . "

No hay comentarios:

Publicar un comentario